ErsteBank Hungary Rt.,Budapest
2010 - ERSTE-SUPERSHOP Bankkártya pontgyüjtő rendszer:
Bankkártya elfogadói felület, POS terminál kereskedői ajánlat- és szerződéskezelő rendszer:
- A rendszer bevezetésének célja, hogy egységes felületet biztosítson a Bank kereskedői hálózatához kapcsolódó adatok rögzítéséhez, lekérdezéséhez, és az elfogadói hálózatban végzett tranzakciók lekérdezéséhez. Ezzel csökkenthető az adatok többszöri rögzítéséből adódó plusz munka és hibalehetőség, valamint megoldást jelent a különböző rendszerekben tárolt adatok közti eltérés kiküszöbölésére.
2008-2009 Wizzair/Erste Hitel és bankártya pontgyűjtő rendszer:
-
A rendszer célja a Wizz Air márkás bankkártya termékhez kapcsolódó, kártyahasználaton alapuló pontgyűjtési és beváltási modul, illetve az ehhez kapcsolódó funkciók kialakítása az Erste Bank rendszereiben.
- Pontgyűjtési modulhoz kapcsolódó paraméterezési funkciók:
- Pontgyűjtési modul paraméterezési feltételrendszer biztosítása
- Paraméterezett automatikus beváltási események kezelése (automatikus beváltás, számlamegszüntetéshez kapcsolódó beváltási események)
- Analitikus nyilvántartási funkciók:
- Számlaszinten analitikus nyilvántartás - Tranzakciószintű pontnyilvántartás - Számlaszintű pontbeváltási analitika nyilvántartása - Adminisztratív funkcióként: Wizz számlaszám módosítása és manuálisan kezdeményezett pontfelírási tranzakció
- Kommunikáció banki rendszerekkel:
- Számlaszintű analitika biztosítása Netbank azonosításához (pontegyenleg analitika alapján) - Netbankból érkező authentikációs és információs (pontegyenleg és tranzakció-történet) kérések, illetve pontbeváltási kérések feldolgozása - Kivonat interface információtartalmának bővítése
- Kommunikáció Wizz Air-el:
- Pontok Wizz egyenlegre való beváltásának ütemezett kezdeményezése Wizz felé.
- A rendszer internetes ún. többrétegű alkalmazás. Futtatása böngésző program (pl. Internet Explorer) segítségével történik. A rendszer saját adatbázissal rendelkezik, és kapcsolatban áll más banki rendszerekkel. Oracle, BEA Weblogic alapon készült fejlesztés.
2006-2007: Szállítmánykövetõ rendszer:
- A rendszer bevezetésének célja, hogy egységes felületet biztosítson a bankkártyák, PIN kódok és TPIN kódok útjának nyomon követésére az igényléstõl az ügyfélhez történõ eljuttatásig, az EBH ügyféllel kapcsolatban álló és központi munkatársai, valamint a Magyar Posta (on-line postahelyek) munkatársai részére.
- A rendszer internetes ún. többrétegû alkalmazás. Futtatása böngészõ program (pl. Internet Explorer) segítségével történik. A rendszer saját adatbázissal rendelkezik, és kapcsolatban áll más banki rendszerekkel (pl. CMS, Symbols) is.
- BEA Weblogic alapú fejlesztés
2006- CMRIP Riportoló alkalmazás:
- Ütemezhetõ banki statisztikák készítése (pl. a hó 5. napjára)
- Tárolt statisztikák, így kisebb nappali futásidõ
- Eredmény mentése EXCEL-be
2006: CMS DEBIT kártyarendszer migráció:
- A bank több platformon mûködõ kártyarendszer összevonása, egységes rendszerre.
2005: Hitelkártya kibocsátásban való aktív részvétel, amely az alábbi tevékenységeket tartalmazza:
- Tanácsadás: A termék bevezetéséhez szükséges elemzési, rendszerfejlesztési munkák végzése.
- Teszt koordináció: A teljes kibocsátási folyamat tesztelésének megtervezése, ellenõrzése, a hiteligénylõ rendszertõl a bankkártyák kibocsátásáig
- Új CMS üzembe állítása, mely elindulásakor a hitelkártyákat, a késõbbiekben a bank teljes kártyaállományát kezeli.
- CMSF (CMS fióki interfész) megvalósítása XML kommunikáció alapján, BEA Webszervízek, tárolt eljárások segítségével.
- Fordulónapi kivonta interfész: amely kivonatkészítõ rendszernek biztosítja kivonathoz szükséges megfelelõ formátumú adatokat,
- SMS interfész: fordulónapi SMS küldésekhez szükséges adatok biztosítása.
2004- MAINTENANCE:
- Folyamatos CMS/CMSF rendelkezésre állás,
- Üzleti lekérdezések, hibakeresések, kisebb fejlesztések stb. mûveletek a folyamatos üzleti igényeinek megfelelõen.
|